top of page
IMG_1179.jpg
20230313_190304.jpg
Anchor 1

סדנאות בישול טבעוני ובריא
פרטים בוואטסאפ

0528-924766
וגם בלוח הסדנאות

מי אני

הי, אני גלי לופו אלטרץ.

 מורה לבישול, אמא לשלושה ילדים, מתכונאית ומומחית לבישול טבעוני ומחברת הספרים בישול טבעוני ישראלי,  והספר החדש טבעוני, פשוט וטעים. 

לפני יותר מ17 שנים הקמתי את העסק שלי שהוא לא רק משלח יד אלא בעיקר שליחות. המטרה היא ללמד אנשים לבשל טבעוני וביתי כדי שימעיטו את קניית המזון המעובד, המוכן בחוץ הנמכר בדוכנים ומסעדות, וישפרו כך את בריאותם.

כל אחד יכול - זה המוטו שלי, אבל כולם צריכים קצת עזרה: במתכון אמין, בטיפ, ברעיונות, בהכרת חומרי גלם ותחליפים, בשיפור יכולת האלתור, בתכנון כמויות וזמנים ובהתאמה לחך המשפחתי ולמגבלות תזונתיות שונות אם יש.

בעבור כל אלו ועוד- אני כאן. בסדנת בישול טבעוני שאני מעבירה עובר לא רק ידע ואוכל טעים אלא גם ובעיקר מתחושת הביטחון והזרימה הטבעית שאני מרגישה במטבח אל המשתתפים. "זה נראה כל כך קל כשאת עושה את זה" אני שומעת לא פעם ואחר כך גם אומרים לי "עשיתי בדיוק כמו שהדגמת וזה הצליח!"

כי אני מורה. לא רק טבחית, לא רק מתכונאית, לא רק מנחת סדנאות. אני מורה מקצועית (כן, כן, עם תעודת הוראה אוניברסיטאית!) וטבחית מקצועית (טבח סוג 1 מכללת הדסה) ובעיקר מורה לבישול מקצועית עם ניסיון של 1 שנות הוראת בישול ואלפי תלמידים מרוצים, בארץ ובחו"ל.

הצטרפו לקהילה של אלפי תלמידים שלמדו שהם מסוגלים לבשל יותר טעים ממסעדה, יותר בריא ומזין, ובדיוק לפי הטעם האישי שלהם. כי כל אחד יכול אבל כולם צריכים קצת השראה.

סדנאות בישול בריא  משנת 2006

 

סדנת בישול טבעוני - גלי לופו אלטרץ

  1. היכן זה קורה? בכפר סבא במתחם מיוחד נוח ומרווח המתאים לאירוח של קבוצות קטנות. חניה בחינם ובשפע, תחבורה ציבורית נגישה.

  2.  מתי זה קורה? בכל חודש מתפרסם לוח הסדנאות לחודש הקרוב, הסדנאות (כ 15 במספר, הכוללות את הליין החדש "טבעוני דל פחמימה") חוזרות בסבב המתאים לעונות השנה, לחגי ומועדי ישראל ובהתאם לביקוש, אז אל תהססו לבקש!

  3.  מה קורה בסדנה? הסדנה היא אירוע של בישול ולמידה, כל משתתף מקבל חוברת מתכונים בתחילת הסדנה ואנחנו מבצעים את התפריט תוך כדי שאני מדגימה מתחילתו ועד סופו כל מתכון, כל המשתתפים לומדים את כל המתכונים- אין חלוקה לקבוצות. הסדנה מתקיימת ברובה בישיבה סביב שולחן/אי עבודה, מי שבוחר להשתתף קם ברגעים הרלוונטיים ומשתתף. אין חובת השתתפות, הלמידה איכותית ומאפשרת שחזור המתכון בבית בהצלחה גם למי שבחר לצפות בלבד.

  4.  אוכל קדימה אוכל! בדרך כלל אנחנו לא מחכים 3 שעות לאוכל אלא עורכים מספר הפסקות למידה לטובת טעימת המנות, בדרך כלל יש הרבה יותר מדי מה לטעום...

  5. ומה אחר כך? מהסדנאות שלי יוצאים עם חשק לבשל, מתכונים אמינים ובדוקים והרבה מאוד טיפים ליישום קל ומהיר. אבל אם יש שאלה, אם צריך תמיכה, אם משהו לא ברור ניתן לפנות אלי ישירות בקבוצת הפייסבוק גלי- גלי לי... כל התשובות לבישול טבעוני בריא                                 וכן דרך  וואטסאפ: 0528-924766

  6. בעיית נגישות קלה? אין בעיה! הסדנאות אצלכם במחשב שלכם בבית שלכם! שלוש סדנאות אונליין (טופו, קציצות וגבינות!)  מצולמות ומוקלטות ערוכות לעילה ונוחות לשימוש ניתנות לרכישה במחיר מעולה במרחק שליחת וואטסאפ אלי: 0528-924766

 

האזינו לראיון במסגרת יום הטבעונות הבינלאומי בפוסקאסט "סרוויס" תכנית הקולינריה של כאן תאגיד השידור, נובמבר

2021

הראיון שלי בין הדקות 25-34

bottom of page